Lønvikar når du har behov.

alle niveauer inden for lønadministration og bogholderi.

 

Ja tak kontakt mig

Amesto kan med kort varsel assistere med vores konsulenter til midlertidige opgaver – uanset niveau – inden for lønadministration og bogholderi.

Vores midlertidige lønassistance kan med fordel benyttes i f.eks. ekstraordinære situationer så som sygdom, barsel, årsafslutning, skift af lønsystem eller i den mellemliggende periode, mens I som virksomhed leder efter nye medarbejdere.

Ved at vælge en lønvikar fra Amesto opnår virksomheden:

Den rigtige lønkonsulent

Et af kriterierne for succes når en virksomhed vælger at benytte en lønvikar fra Amesto, uanset om der er tale om midlertidig assistance eller faste opgaver er, at forventningerne er afstemt, og dermed sikrer den rigtige konsulent tilknyttes opgaven.

Gennem samarbejde og interview af vore kunder, opbygger vi en god forståelse for vore kunders forretning og arbejdsgange, som danner grundlag for den måde, vi løser opgaven på.

Vi har lønkonsulenter på alle faglige niveauer, og kan assistere med alt fra tasteopgaver til systemopsætning, optimering og ledelse af et lønteam.

Højt fagligt niveau

Lønadministration kræver specialviden vedrørende løn, systemer og de omkringliggende arbejdsgange.

Gennem intern og ekstern uddannelse sikrer vi, at vores konsulenter, uanset niveau, altid er opdateret omkring regler og love, samt hvilke tekniske værktøjer og lønsystemer der er til rådighed for at sikre en korrekt og effektiv lønadministration.

Vores konsulenter assisterer i dag flere virksomheder med sparring samt kompetenceudvikling og uddannelse af deres lønmedarbejdere. Gennem vores konsulenters alsidige viden tilbyder vi assistance, når en virksomhed ønsker at optimere deres lønfunktion samt til løsning af ekstraordinære opgaver.

Fleksibel aftale

En aftale om en lønvikar fra Amesto kan f.eks. udarbejdes for en specifik opgave, en fast defineret periode, et løbende vikariat eller en backupfunktion af den nuværende lønfunktion.

Vores lønvikarer afregnes som udgangspunkt efter forbrugte timer. Timeprisen varierer med udgangspunkt i opgavens niveau og krav til konsulentens kompetencer.

Vi udarbejder gerne et tidsestimat på de enkelte opgaver såfremt det ønskes.

Konsulenter på mange niveauer

Vi tilbyder midlertidig assistance på mange niveauer inden for lønassistance, her er et lille udpluk af vores fastansatte konsulenter:

Lønbogholder

  • Erfaring: Lønkørsel, og indberetning, refusioner, overenskomster, fravær og ferieregnskab, rapportering, afstemning af løn og registrering af medarbejderes tid og ferie
  • Brancher: Engros, service og byggebranchen
  • Uddannelse:Kontorassistent
  • Sprog: Dansk, engelsk og svensk
  • IT: Lessor PM4, Lessor PM5, Dataløn, Multiløn erhverv, Navision Dynamics og MS Office

Lønbogholder

  • Erfaring: Lønkørsel, bogføring af løn, afstemninger, budgetopfølgning på løn, refusioner og ferieregnskab
  • Brancher: Handel og service
  • Uddannelse:Kontorassistent
  • Sprog: Dansk og engelsk
  • IT: Danløn, Dataløn, Multiløn erhverv,  og MS Office

Lønkonsulent

  • Erfaring: Lønkørsel, og indberetning, overenskomster, fravær og ferieregnskab, rapportering, afstemning af løn og opsætning af lønsystemer
  • Branche:Detail og engros
  • Uddannelse:Merkonom
  • Sprog: Dansk og engelsk
  • IT: Lessor 4, Lessor 5 Lessor PM5, AS400, SAP R/3 og MS Office

Lønbogholder

  • Erfaring: Lønkørsel, refusioner og ferieregnskab, overenskomster, ansættelseskontrakter
  • Brancher: Ministerium, styrelse, museum og bibliotek
  • Uddannelse:Kontorassistent
  • Sprog: Dansk og engelsk
  • IT: SLS, Axapta  og MS Office

Lønchef

  • Erfaring: Lønkørsel, ansættelseskontrakter, refusioner, indarbejdelse af overenskomster, afstemning af løn, kontrol af lønindberetning, rapportering, undervisning
  • Brancher: Produktion, detail og service
  • Uddannelse: HD i Regnskab
  • Sprog: Dansk, engelsk, svensk og norsk
  • IT: Lessor 4, Lessor PM5, EPOS, Multiløn erhverv, Navision og MS Office

Lønkonsulent

  • Erfaring: Lønkørsel, ansættelseskontrakter, refusioner, vedligeholdelse af overenskomster, rapportering og afstemninger
  • Brancher: Byggeri, forsikring og finansiering
  • Uddannelse: HD i Regnskab
  • Sprog: Dansk, engelsk, svensk og norsk
  • IT: Lessor 4, Lessor5, EPOS,  og MS Office

Ofte stillede spørgsmål

Er der et minimum antal timer for midlertidig lønassistance?

  • Nej, der er ikke noget minimum antal timer eller lignende når man vælger at benytte midlertidig lønassistance hos Amesto, da vores mål er at lave aftalen så fleksibel som mulig.

Kan vi være sikre på at fortrolige oplysninger fra vores virksomhed ikke bliver delt med andre end Amesto?

  • Ja, vi har indarbejdet fortrolighedsaftaler i ansættelsesaftalerne for alle Amestos medarbejdere.

 Hvad sker der, hvis løn vikaren bliver syg eller forhindret i at møde?

  • Hvis den tilknyttede konsulent bliver forhindret, vil en konsulent med minimum samme kompetencer overtage opgaven indtil den oprindelige konsulent er tilbage.

 

Vores erfarne løn- og personalemedarbejdere varetager opgaven, og tilknyttes direkte til virksomheden som faste kontaktpersoner. Vi hjælper alle typer og størrelser af virksomheder med deres lønadministration.

 

Få et uforpligtene møde

Lønvikar - Amesto PayrollJa tak kontakt mig.

Ring på + 45 70 229 299 eller udfyld kontaktformularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.


Nordisk shared service center

Uanset om du har brug for nyt forretningssystem, Vikarer til økonomi, oversættelse, eller hjælp til regnskab, løn og HR så kan du få det hos os. Med one-stop-shop kan få alt den hjælp du har brug for til, at drive din virksomhed i Norden.

 

LÆS MERE